zondag 11 oktober 2015

Kijk niet meer om - Siobhan Hayes

Sinead wordt haar hele leven al gemanipuleerd door haar broer Patrick. Als ze zestien is, verdwijnt hij. Toch blijft hij haar manipuleren. Ze ontdekt een spoor van ingewikkelde aanwijzingen, die Patrick voor haar heeft achtergelaten. Via de aanwijzingen komt ze terecht bij Huize Benedict, waar ze James ontmoet. Hij is op zoek naar antwoorden over zijn duistere verleden. Samen ontdekken ze gruwelijke waarheden, die hen tot het uiterste zullen drijven. Huize Benedict lijkt geen plaats voor de levenden...

1 opmerking:

  1. Ik vond het boek persoonlijk niet zo goed. Het boek gaat vooral over thriller, detective, vampiers, griezel en horror. Ik vond het boek niet goed omdat het zeer moeilijk is om te begrijpen waarover het boek gaat. Soms moest ik een pagina 2 keer lezen om te begrijpen wat er dus eigenlijk bedoeld was. Het is mijn mening, ik vond het boek echt niet goed, maar het kan natuurlijk zijn dat iemand anders het juist een super goed boek vindt. Dat hangt af van persoon tot persoon."

    BeantwoordenVerwijderen